Herbal Rod and Filter Length

Bulgarian translation: дължина на филтърната пръчка; ~ на филтъра

20:16 Jul 16, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / билкови цигари
English term or phrase: Herbal Rod and Filter Length
rod?
става въпрос за цигари на Filtrona
http://www.filtronafilters.com/Consumer Taste Experience.asp...
не съм сигурна, но не са електронни, а някакви с различни вкусове ...
дори и като го изчета, пак няма да знам какъв е този щранг, макар че има такова понятие в тютюнопроизводството ...
natasha stoyanova
Bulgaria
Bulgarian translation:дължина на филтърната пръчка; ~ на филтъра
Explanation:
1. herbal rod length - дължина на филтърната пръчка (herbal rod length); вероятно хартията е ароматизирана - ама за такова нщ (аз поне) не зная..., но ще питам.
2. filter length - дължината на филтъра
Филтър и филтърна пръчка са 2 продукта.
Ама 2 в 1 ... ;-)


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2012-07-17 05:54:48 GMT)
--------------------------------------------------

П.С. "Щранг - поток" - от бобината със специална хартия, която хартия преминава през "пръста" (Finger), където се оформя филтърен щранг, който после се нарязва на пръчки, които после се нарязват на определена дължина, които после се събират и подават към цигарените машини, който щранг се движи със скорост над 600 м/мин..... и после пушим цигари.... ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2012-07-18 13:57:28 GMT)
--------------------------------------------------

Да си завърша мислата по тютюня - herbal rod and filter length - като един термин не съществуват. Това е съставно от 2 понятия: herbal rod length и filter length - както съм посочил по-горе. Което ме е подвело за отговора ми. Така съм прочел въпроса... ;-(. Иначе s_radevski го е формулирал по-точно! А пък за да е съвсем / най- / по-точен отговорът, той трябва да гласи: (обща) дължина на цигара + филтър ! (+ да се чете: и / с )!
Selected response from:

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
Благодарности!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1дължина на филтърната пръчка; ~ на филтъра
Christo Metschkaroff
5дължина на цигарената гилза и филтъра
Stanislav Radevski


Discussion entries: 7





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
herbal rod and filter length
дължина на цигарената гилза и филтъра


Explanation:
В случая става въпрос за дължината на цигарената хартия /гилзата/ и филтъра. В тая гилза машините сипват тютюн или билки. Заведенията и местата на закрито са без тютюнев дим и в ЕС, а скоро и у нас измислят наргилета и цигари с билки, които не са забранени.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2012-07-18 08:22:46 GMT)
--------------------------------------------------

Сайтът е малко объркан, но това не е наша работа. Ако погледнете тук: http://www.filtronafilters.com/cavitec flavour more.aspx
Филтърът е разделен на три секции - филтър откъм тютюна, кухина пълна с ароматизиращи гранули и пак филтърна част. Вероятно се има предвид тази кухина пълна с билкови гранули - тя също има форма на тръба?!


    Reference: http://www.quit-smoking-central.com/cigarette-design-manufac...
Stanislav Radevski
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря. Според статията е така, но какво е тогава herbal tube ? защото мислех, че това е гилзата


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
herbal rod and filter length
дължина на филтърната пръчка; ~ на филтъра


Explanation:
1. herbal rod length - дължина на филтърната пръчка (herbal rod length); вероятно хартията е ароматизирана - ама за такова нщ (аз поне) не зная..., но ще питам.
2. filter length - дължината на филтъра
Филтър и филтърна пръчка са 2 продукта.
Ама 2 в 1 ... ;-)


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2012-07-17 05:54:48 GMT)
--------------------------------------------------

П.С. "Щранг - поток" - от бобината със специална хартия, която хартия преминава през "пръста" (Finger), където се оформя филтърен щранг, който после се нарязва на пръчки, които после се нарязват на определена дължина, които после се събират и подават към цигарените машини, който щранг се движи със скорост над 600 м/мин..... и после пушим цигари.... ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2012-07-18 13:57:28 GMT)
--------------------------------------------------

Да си завърша мислата по тютюня - herbal rod and filter length - като един термин не съществуват. Това е съставно от 2 понятия: herbal rod length и filter length - както съм посочил по-горе. Което ме е подвело за отговора ми. Така съм прочел въпроса... ;-(. Иначе s_radevski го е формулирал по-точно! А пък за да е съвсем / най- / по-точен отговорът, той трябва да гласи: (обща) дължина на цигара + филтър ! (+ да се чете: и / с )!

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодарности!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov: АбЦолютно! :) "Филтърна пръчка" --> ето тук също: http://barcodebg.com/proizvoditel.php?produser_id=1
6 hrs
  -> 10x!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search