Valve – Pipehandler Float

Czech translation: ventil - plovoucí poloha manipulátoru trubek

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Valve – Pipehandler Float
Czech translation:ventil - plovoucí poloha manipulátoru trubek
Entered by: Ales Horak

02:06 Nov 18, 2012
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems / těžní zařízení
English term or phrase: Valve – Pipehandler Float
Bohužel jen heslo bez kontextu. Předem děkuji za Vaši pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
ventil - plovoucí poloha manipulátoru trubek
Explanation:
plovoucí poloha (float) se využívá v hydraulice na mobilních zařízeních

bez kontextu usuzuji takto
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Velice děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4plovák - plovák manipulátoru potrubí
Ivan Šimerka
3ventil - plovák manipulátoru
Pavel Prudký
3ventil - plovoucí poloha manipulátoru trubek
Ales Horak


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
valve – pipehandler float
ventil - plovoucí poloha manipulátoru trubek


Explanation:
plovoucí poloha (float) se využívá v hydraulice na mobilních zařízeních

bez kontextu usuzuji takto

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88
Grading comment
Velice děkuji!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
valve – pipehandler float
ventil - plovák manipulátoru


Explanation:
ten ventil bude součást plováku...
trubkami bych ten termín nezužoval, v češtině mi to tak nějak bez trubek stačí


    Reference: http://www.google.cz/#hl=cs&sclient=psy-ab&q=%22ventil+plov%...
Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valve – pipehandler float
plovák - plovák manipulátoru potrubí


Explanation:
manipulátor potrubí - je důležitý viz
http://www.huismanequipment.com/cz/news/news_archive/news_it...

--------------------------------------------------
Note added at 9 h (2012-11-18 11:52:33 GMT)
--------------------------------------------------

OPRAVA první má být ventil (ne plovák)

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search