exposure of balances

Polish translation: przegląd sald (obrotów) przypadających na poszczególnych klientów z uwzględnieniem ryzyka handlowego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exposure of balances per client
Polish translation:przegląd sald (obrotów) przypadających na poszczególnych klientów z uwzględnieniem ryzyka handlowego
Entered by: Maciej Andrzejczak

20:25 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: exposure of balances
Cash pool – exposure of balances per client - reporting issue (to be reviewed again)
Zalecenia audytu w departamencie kontroli i finansów
jo_loop
United Kingdom
przegląd sald (obrotów) przypadających na poszczególnych klientów z uwzględnieniem ryzyka handlowego
Explanation:
przydługawe ale oddaje sens całości
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przegląd sald (obrotów) przypadających na poszczególnych klientów z uwzględnieniem ryzyka handlowego
Maciej Andrzejczak
2zagrożenie rachunku przypadające na klienta
bartek


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zagrożenie rachunku przypadające na klienta


Explanation:
zagrożenie (spłaty zadłużenia)

... występuje zagrożenie spłaty zadłużenia. O tej decyzji Bank pisemnie zawiadamia Posiadacza rachunku. Posiadacz rachunku w każdym ...
www.gbg.com.pl/produkty/kredyty/debetwkoncie.asp

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przegląd sald (obrotów) przypadających na poszczególnych klientów z uwzględnieniem ryzyka handlowego


Explanation:
przydługawe ale oddaje sens całości

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4045
Grading comment
dzi?ki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search