exercisable

Romanian translation: exercitabil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exercisable
Romanian translation:exercitabil
Entered by: Norbert Andor

09:49 Nov 21, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: exercisable
execisable referitor la actiuni, din cate inteleg e legat de valabilitatea actiunilor
Norbert Andor
exercitabil
Explanation:
nu lipseste un r? exercisable

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-11-21 10:01:44 GMT)
--------------------------------------------------

adica drepturile legate de actiune sunt exercitabile,adica poti s-o vinzi ,s-o dai in gaj etc.,iar dac e o optiune pe actiuni atunci poti exercita aceea optiune
Selected response from:

Laszlo Kocsis
Grading comment
koszonom
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3exercitabil
Laszlo Kocsis
5supuse accizelor (Accizabil?)
Nina Iordache
4 +1aplicabil
Krisztina Szűcs


Discussion entries: 7





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
execisable
aplicabil


Explanation:
aplicabil

Krisztina Szűcs
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: corect
7 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
execisable
exercitabil


Explanation:
nu lipseste un r? exercisable

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-11-21 10:01:44 GMT)
--------------------------------------------------

adica drepturile legate de actiune sunt exercitabile,adica poti s-o vinzi ,s-o dai in gaj etc.,iar dac e o optiune pe actiuni atunci poti exercita aceea optiune

Laszlo Kocsis
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
koszonom

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Matei
25 mins
  -> multumesc

agree  andreea irimia
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day 3 hrs
  -> multumesc,Rodica

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
execisable
supuse accizelor (Accizabil?)


Explanation:
Asa inteleg eu.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2007-11-21 10:05:41 GMT)
--------------------------------------------------

Am considerat ca este vorba despre termenul EXCISABLE!


    Reference: http://www.answers.com/excisable?gwp=11&ver=2.3.0.609&method...
Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 107




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search