focal seizure

Romanian translation: crize focale

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:focal seizure
Romanian translation:crize focale
Entered by: Daniela McKeeby

20:22 Jun 5, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: focal seizure
-
Volare (X)
crize focale
Explanation:
.

Untitled Document
... din cazuri fata de cele postnatale 9,8% si antenatale 6,9%. Tipurile de crize întâlnite
au fost: crize generalizate 126 (71,2%),crize focale simple motorii ...
www.medicalis.home.ro/medicalis/xdj_premianti.html - 85k - Cached - Similar pages


Prahova Pediatric News : FULL TEXT ROMANIAN
... Convulsiile pot apare precoce, put@nd s` aib` caracter de crize focale,
secundar generalizate sau spasme infantile (Simonsson, 1972). ...
members.tripod.com/PrahovaPediatricNews/p70.htm - 101k - Cached - Similar pages

CARBAMAZEPINA COMPOZITIE: 1 comprimat contine 200mg Carbamazepina ...
... INDICATII: Epilepsie: crize partiale simple (crize focale), crize complexe (crize
psihomotorii), grand mal asociat sau nu cu tulburari psihice; tratamentul ...
www.imedica.ro/html/carbamaz/mdl.html - 8k - Cached - Similar pages

[DOC]UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE DIN CRAIOVA
File Format: Microsoft Word 2000 - View as HTML
... manifestarile clinice ce traduc suferinta substantei nervoase sunt mai variate:
crize convulsive (mai ales la hipoglicemii), crize focale motorii (la ...
www.umfcv.ro/ro/ManifestariStiintifice/ Aniversare30ani/Rezumate_30ani.doc
Selected response from:

Daniela McKeeby
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1convulsie focala
Dan Dascalescu
3 +2crize focale
Daniela McKeeby


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
convulsie focala


Explanation:
-


    Reference: http://www.lannacher.ro/neurotop.html
Dan Dascalescu
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
14 hrs
  -> Multumesc, dar "seizure = 4. a sudden attack, as of epilepsy", care atac poate lua in particular forma unei convulsii. De asemenea, din ultima referinta a Danielei reiese ca exista crize convulsive.

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
crize focale


Explanation:
.

Untitled Document
... din cazuri fata de cele postnatale 9,8% si antenatale 6,9%. Tipurile de crize întâlnite
au fost: crize generalizate 126 (71,2%),crize focale simple motorii ...
www.medicalis.home.ro/medicalis/xdj_premianti.html - 85k - Cached - Similar pages


Prahova Pediatric News : FULL TEXT ROMANIAN
... Convulsiile pot apare precoce, put@nd s` aib` caracter de crize focale,
secundar generalizate sau spasme infantile (Simonsson, 1972). ...
members.tripod.com/PrahovaPediatricNews/p70.htm - 101k - Cached - Similar pages

CARBAMAZEPINA COMPOZITIE: 1 comprimat contine 200mg Carbamazepina ...
... INDICATII: Epilepsie: crize partiale simple (crize focale), crize complexe (crize
psihomotorii), grand mal asociat sau nu cu tulburari psihice; tratamentul ...
www.imedica.ro/html/carbamaz/mdl.html - 8k - Cached - Similar pages

[DOC]UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE DIN CRAIOVA
File Format: Microsoft Word 2000 - View as HTML
... manifestarile clinice ce traduc suferinta substantei nervoase sunt mai variate:
crize convulsive (mai ales la hipoglicemii), crize focale motorii (la ...
www.umfcv.ro/ro/ManifestariStiintifice/ Aniversare30ani/Rezumate_30ani.doc


Daniela McKeeby
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Dascalescu: "criza" traduce mai corect "seizure" decat "convulsie", congrats Daniela!
11 mins

agree  Vasile Ros
3 days 17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search