BI layer

Serbian translation: sloj sistema poslovne inteligencije (koji služi za izveštavanje)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:BI layer
Serbian translation:sloj sistema poslovne inteligencije (koji služi za izveštavanje)
Entered by: Bogdan Petrovic

13:09 Dec 19, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Marketing - Telecom(munications) / Telco and banking merger
English term or phrase: BI layer
Simplification and Efficiency through better understanding of shared customers and their product usage with number of new business questions that can be answered after common BI layer for reporting is established through BDA.
Bogdan Petrovic
Serbia
sloj sistema poslovne inteligencije (koji služi za izveštavanje)
Explanation:
Alati za izveštavanje i analizu kao poseban segment sistema poslovne inteligencije:

http://www.vts.edu.rs/images/nastava/PoslovnaInteligencija/P...
Selected response from:

Nebojša Mihaljević
Serbia
Grading comment
Stavio sam vašu formulaciju, hvala i Sofiji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sloj sistema poslovne inteligencije (koji služi za izveštavanje)
Nebojša Mihaljević
3Sloj alata (rešenja) za poslovnu analitiku i izveštavanje
Sofijana Stamenkovic
Summary of reference entries provided
BI & BDA
Sofijana Stamenkovic

Discussion entries: 3





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bi layer
Sloj alata (rešenja) za poslovnu analitiku i izveštavanje


Explanation:
http://www.adacta.rs/news-center/bi
"Kompanija Adacta predstavila je prednosti i iskustva praktične primene savremenog Qlik Sense rešenja za poslovnu analitiku i izveštavanje (BI) na najvećem regionalnom skupu iz oblasti kontrolinga u jugoistočnoj Evropi, održanom u Beogradu."

ili Sloj alata (rešenja) za BI (Business Inteligence)
Nažalost, neki stručni časopisi ne prevode Business inteligence...
http://pcpress.rs/microsoft-reenja-za-poslovno-izvetavanje/





Sofijana Stamenkovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ne znam šta da radim, senzibilitet teksta je takav da svako prepričavanje deluje rogobatno, eventualno da stavim u zagradu, mada ni na engleskom ne zvuči ljudski... Da li mislite da može da prođe original, uz eventualno objašnjavanje u zagradi (uz napomenu klijentu da izbace na kraju, ako je suvišno)...


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sloj sistema poslovne inteligencije (koji služi za izveštavanje)


Explanation:
Alati za izveštavanje i analizu kao poseban segment sistema poslovne inteligencije:

http://www.vts.edu.rs/images/nastava/PoslovnaInteligencija/P...

Nebojša Mihaljević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Stavio sam vašu formulaciju, hvala i Sofiji.




Reference comments


12 mins
Reference: BI & BDA

Reference information:
Pretpostavljam da je BDA = Billing Data Analyzer, a BI = Business Intelligence?

Sofijana Stamenkovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search