with through height

Turkish translation: baştan sona tam yükseklikli

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:with through height
Turkish translation:baştan sona tam yükseklikli
Entered by: Selçuk Dilşen

16:40 Oct 2, 2019
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: with through height
Bir teknik şartnamenin inşaat bölümündeki bazı cümlelerde geçen 'with through height' ifadesini çözemedim. Aşağıya 2 örnek ekliyorum.

The test hall shall be one-storey and two-storey structure with through height.

The storey heights shall be 6.9m, 6.6m, 5.5m respectively, with one-story structure with through height locally.
Seraye Mayda
Turkey
baştan sona tam yükseklikli
Explanation:
Verdiğiniz cümlelerden, bir katın yüksekliğinin baştan sona aynı olması, kat boyunca yükseklik farklarının olmaması anlaşılıyor. Örneğin, 6,9 m yükseklik verildiyse bu ölçü o katın tümü için geçerli, alçalma ve yükselmeler istenmiyor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 53 mins (2019-10-03 17:34:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben de teşekkür ederim.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4baştan sona tam yükseklikli
Selçuk Dilşen
3denk gelen kat yüksekliği
Yunus Can ATLAR


Discussion entries: 2





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
denk gelen kat yüksekliği


Explanation:
Test salonu, 2 kat yüksekliğinde tek kat olacaktır. ( 2 kat yüksekliğine denk gelecek şekilde yapılacaktır. Yani bu demek ki tavanı yüksek bir yer isteniyor )

Ikinci örneği tahayyül edemiyorum şartnameyi görmeden.



Yunus Can ATLAR
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim Yunus Bey.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
baştan sona tam yükseklikli


Explanation:
Verdiğiniz cümlelerden, bir katın yüksekliğinin baştan sona aynı olması, kat boyunca yükseklik farklarının olmaması anlaşılıyor. Örneğin, 6,9 m yükseklik verildiyse bu ölçü o katın tümü için geçerli, alçalma ve yükselmeler istenmiyor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 53 mins (2019-10-03 17:34:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben de teşekkür ederim.

Selçuk Dilşen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim Selçuk Bey.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search