KudoZ home » English to Greek » Chemistry; Chem Sci/Eng

chain of custody

Greek translation: φύλαξη / στάδια φύλαξης / διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης (δειγμάτων)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chain of custody
Greek translation:φύλαξη / στάδια φύλαξης / διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης (δειγμάτων)
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

07:47 Nov 12, 2008
English to Greek translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / laboratory procedures
English term or phrase: chain of custody
The laboratory shall have a written procedure for the identification (including chain of custody where appropriate), registration and labelling of samples on which measurements have to be performed by the reference measurement laboratory and for any subsampling procedures.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
φύλαξη / στάδια φύλαξης / διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης (δειγμάτων)
Explanation:
it's a tracking system....
1.καθ' όλα τα στάδια της φύλαξής τους
συμπεριλαμβανομένης της φύλαξης των δειγμάτων, όπου απαιτείται / συμπεριλαμβανομέων όλων των σταδίων φύλαξης των δειγμάτων, όπου απαιτείται.

These guidelines should also aim at protecting the chain of custody of transmitted samples,
Οι εν λόγω κατευθυντήριες γραμμές θα πρέπει να στοχεύουν επίσης στην προστασία των διαβιβαζόμενων δειγμάτων καθ' όλα τα στάδια της φύλαξής τους,

2. διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης
διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης (Chain of Custody) αποστέλλονται, ...
www.ecotec.gr/printArticle.php?ID=181

--------------------------------------------------
Note added at 45 minutes (2008-11-12 08:33:07 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα το σύνδεσμο για την 1η απόδοση:
http://tinyurl.com/6nmq42
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Eyxaristo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3φύλαξη / στάδια φύλαξης / διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης (δειγμάτων)
socratisv
4σειρά ασφαλούς φύλαξηςEllen Kraus


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σειρά ασφαλούς φύλαξης


Explanation:
would be equally understandable

--------------------------------------------------
Note added at 35 Min. (2008-11-12 08:22:24 GMT)
--------------------------------------------------

αλυσίδα θα ήταν ησως καλύτερο από σειρά

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
φύλαξη / στάδια φύλαξης / διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης (δειγμάτων)


Explanation:
it's a tracking system....
1.καθ' όλα τα στάδια της φύλαξής τους
συμπεριλαμβανομένης της φύλαξης των δειγμάτων, όπου απαιτείται / συμπεριλαμβανομέων όλων των σταδίων φύλαξης των δειγμάτων, όπου απαιτείται.

These guidelines should also aim at protecting the chain of custody of transmitted samples,
Οι εν λόγω κατευθυντήριες γραμμές θα πρέπει να στοχεύουν επίσης στην προστασία των διαβιβαζόμενων δειγμάτων καθ' όλα τα στάδια της φύλαξής τους,

2. διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης
διαδικασίες καταγραφής και ακολουθίας χρέωσης (Chain of Custody) αποστέλλονται, ...
www.ecotec.gr/printArticle.php?ID=181

--------------------------------------------------
Note added at 45 minutes (2008-11-12 08:33:07 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα το σύνδεσμο για την 1η απόδοση:
http://tinyurl.com/6nmq42

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Grading comment
Eyxaristo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Efi Maryeli
1 hr
  -> Ta!

agree  Evi Prokopi
4 hrs
  ->  Ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα.

agree  Vicky Papaprodromou
6 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα.