KudoZ home » English to Greek » Management

mentoring

Greek translation: καθοδήγηση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mentoring
Greek translation:καθοδήγηση
Entered by: Assimina Vavoula

10:00 Mar 28, 2007
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: mentoring
the book talks about coaching and mentoring. how to develop top talent and acheive stronger performance. it is intented for managers and executives.
helen
καθοδήγηση
Explanation:
ΙΑΤΕ

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-03-28 14:00:24 GMT)
--------------------------------------------------

Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να τα συνταιριάξουμε, πιστεύω.
http://kapodistriako.uoa.gr/stories/100_lf_01/index.php?m=2
Επαγγελματικές ευκαιρίες: Καθοδήγηση και Συμβουλευτική στο πλαίσιο του ενιαίου ευρωπαϊκού χώρου της Ανώτατης Εκπαίδευσης».

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-03-28 14:01:25 GMT)
--------------------------------------------------

ή και συμβουλευτική υποστήριξη κατά το
http://www.gcr.gr/default.asp?pid=10&la=1
Selected response from:

Assimina Vavoula
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολυ για τη βοήθεια. Επειδή έχω χρησιμοποιήσει ήδη το καθοδήγηση για το coaching θα επιλέξω το συμβουλευτική υποστηριξη ή το συμβουλευτική.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5καθοδήγησηAssimina Vavoula
4didaskaliaxxxPattyPie


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
didaskalia


Explanation:
Although BabelFish comes up with "symvoulos" for mentor, I think didaskalia suits better. The term defines teaching of a more in depth nature.

xxxPattyPie
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
καθοδήγηση


Explanation:
ΙΑΤΕ

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-03-28 14:00:24 GMT)
--------------------------------------------------

Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να τα συνταιριάξουμε, πιστεύω.
http://kapodistriako.uoa.gr/stories/100_lf_01/index.php?m=2
Επαγγελματικές ευκαιρίες: Καθοδήγηση και Συμβουλευτική στο πλαίσιο του ενιαίου ευρωπαϊκού χώρου της Ανώτατης Εκπαίδευσης».

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-03-28 14:01:25 GMT)
--------------------------------------------------

ή και συμβουλευτική υποστήριξη κατά το
http://www.gcr.gr/default.asp?pid=10&la=1

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολυ για τη βοήθεια. Επειδή έχω χρησιμοποιήσει ήδη το καθοδήγηση για το coaching θα επιλέξω το συμβουλευτική υποστηριξη ή το συμβουλευτική.
Notes to answerer
Asker: ευχαριστώ για την απάντηση αλλά το καθοδήγηση παέι περισσότερο προς το coaching. Τι λέτε για το υποστηριξη ή το συμβουλευτική;


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxPattyPie: Eipa didaskalia alla kai to kathodigisi tairiazei, then to skeftika!
15 mins
  -> Ευχαριστώ...

agree  Nick Lingris
31 mins
  -> Τιμή μου φίλτατε Νίκο...

agree  Vicky Papaprodromou
55 mins
  -> Ευχαριστώ Βικάκι...

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια... Καλό απόγευμα.

agree  Evi Prokopi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Εύη. Καλό απόγευμα...




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (4): Nadia-Anastasia Fahmi, Vicky Papaprodromou, Assimina Vavoula, xxxPattyPie