KudoZ home » English to Romanian » Telecom(munications)

dual-illumination

Romanian translation: semnal simultan/suprapus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dual-illumination
Romanian translation:semnal simultan/suprapus
Entered by: Maria Octavia Greceanu Stancovici

16:07 Aug 30, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: dual-illumination
A fixed period of dual-illumination of the new and current transponders will be provided to allow you to make any necessary equipment changes within your own headend infrastructure

Multumesc anticipat.
Loredana Arama
Romania
semnal simultan/suprapus
Explanation:
Sunt de acord cu tine Loredana. Din cate se pare e vorba de transmiterea semnalului de la/catre sateliti.
Selected response from:

Maria Octavia Greceanu Stancovici
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4semnal simultan/suprapus
Maria Octavia Greceanu Stancovici
3 +1iluminare duală
Simona Pop


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
iluminare duală


Explanation:
Utilizarea tehnologiei de iluminare duală permite realizarea unei economii semnificative de energie şi reducerea emisiilor de dioxid de carbon ...

http://www.bursa.ro/benq-lanseaza-primul-monitor-lcd-cu-form...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2014-08-30 19:52:19 GMT)
--------------------------------------------------

Lupă cu iluminare Franklin Spot Dual ... Tehnologie patentată pentru iluminare. ... Spectru larg de aplicaţii de la telecomunicaţii, tehnologie medicală, de birou şi ...

Simona Pop
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc pentru răspuns Simona. M-am gândit la aceasta variantă dar am mai căutat ceva referinţe şi se pare ca "dual illumination" se refera la un proces prin care se transmite semnalul digital în acelaşi timp cu cel analogic. Un fel de transmisie duală cred. What is dual illumination? Dual illumination is the process of transmitting analogue and digital terrestrial signals simultaneously. This is done with the aim of allowing viewers time to buy and install set-top-boxes which will allow them to view the digital services.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandranow
16 hrs
  -> mulțumesc

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
semnal simultan/suprapus


Explanation:
Sunt de acord cu tine Loredana. Din cate se pare e vorba de transmiterea semnalului de la/catre sateliti.


    Reference: http://www.thewordnetwork.org/blog/transponder-change
Maria Octavia Greceanu Stancovici
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc.
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult.