au conseil

Romanian translation: în consiliul de administraţie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:au conseil
Romanian translation:în consiliul de administraţie
Entered by: Ligia Mihaiescu

13:13 Dec 12, 2014
French to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: au conseil
A reception de l'arret dactylographie, je reclamerai les fonds vous revennant au conseil de la societe X
Vertrad
Romania
în consiliul de administraţie
Explanation:
al societǎţii X

--------------------------------------------------
Note added at 8 minutes (2014-12-12 13:21:41 GMT)
--------------------------------------------------

deci ca membru al consiliului de administratie (pentru fiecare sedintà, membrii consililui de administratie primesc o sumà de bani)
Selected response from:

Ligia Mihaiescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2consiliului de administrație al societății
Carmen Ciobaca
5 +1în consiliul de administraţie
Ligia Mihaiescu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
în consiliul de administraţie


Explanation:
al societǎţii X

--------------------------------------------------
Note added at 8 minutes (2014-12-12 13:21:41 GMT)
--------------------------------------------------

deci ca membru al consiliului de administratie (pentru fiecare sedintà, membrii consililui de administratie primesc o sumà de bani)

Ligia Mihaiescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Toma: Cred că "vous" este cheia înţelegerii textului în acest caz, prin urmare, cred că asta e varianta corectă. Fără acest pronume, ar fi fost corectă varianta propusă de colegi.
2 days 17 hrs
  -> Multumesc, Cristina.

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
consiliului de administrație al societății


Explanation:
http://legeaz.net/dictionar-juridic/consiliu-de-administrati...

http://e-juridic.manager.ro/articole/consiliul-de-administra...

http://fr.wikipedia.org/wiki/Conseil_d'administration


    Reference: http://e-juridic.manager.ro/articole/consiliul-de-administra...
Carmen Ciobaca
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Bocai
5 hrs

agree  cyr-traductions
5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search