Vorabausschüttungen

Czech translation: předběžná vyplacení

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vorabausschüttungen
Czech translation:předběžná vyplacení
Entered by: Jolana Jancarikova

16:49 Apr 17, 2021
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / stanovy s.r.o.
German term or phrase: Vorabausschüttungen
stanovy GmbH: Die Gesellschafterversammlung kann nach freiem Ermessen über die Ergebnisverwendung und Vorabausschüttungen entscheiden.
Jolana Jancarikova
Czech Republic
předběžná vyplacení
Explanation:
předběžná vyplacení podílů na zisku
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3předběžná vyplacení
jankaisler
4vyplacení výnosů předem
Zdenek Mrazek


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
předběžná vyplacení


Explanation:
předběžná vyplacení podílů na zisku

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 794
Notes to answerer
Asker: dekuji:-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Pavlová
45 mins
  -> Dík Jano!

agree  Ivan Šimerka
12 hrs
  -> Dík Ivane!

agree  Edita Pacovska
1 day 5 hrs
  -> Dík Edito!

3 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vyplacení výnosů předem


Explanation:
V dokumentech o podnikovém hospodaření je "dobrým zvykem" zastírat jednoznačné skutečnosti pomocí jejich pojmenování víceznačnými, neurčitými slovy, která jsou jasně srozumitelná nejspíš jen zasvěceným, ne někomu nepovolanému, komu se třeba ten dokument nechtěně dostal do ruky. Proto se nejspíš nemluví o "zisku", přesto, že ve skutečnosti právě přesně o zisk jde. A přikryje se to raději mlhavým slovem "výnosy"... Proto bych se nejspíš přimlouval za mnou navrhované, "kulantní" vyjádření.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search