KudoZ home » Romanian to English » Other

asociatie de locatari

English translation: House Tenants' & Flat Owners' Association


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:asociatie de locatari
English translation:House Tenants' & Flat Owners' Association
Entered by: Lavinia Pirlog

09:07 Jan 11, 2003
Romanian to English translations [PRO]
/ asociatii
Romanian term or phrase: asociatie de locatari
Reprezentantul asociatiilor de locatari din Romania sustine ca optiunea bucurestenilor privind anularea creditelor BEI a "fost fabricata de Guvern".

Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
lodgers associations
Explanation:
tenants associations

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 11:24:22 (GMT)
--------------------------------------------------

aha, deci *sigură* :-))

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 11:53:12 (GMT)
--------------------------------------------------

scuze: multumesc, Cristiana

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-12 10:44:44 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Lui dradum (mai departe aici, fiindca am apasat, din greseala *send*, fara sa termin): Occupants Association nu exista, dupa cate stiu.
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2lodgers associations
Susanna & Christian Popescu GbR
5 +1-Tudor Soiman
3locators' associationMariacarmela Attisani


Discussion entries: 4





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
locators' association


Explanation:
...


    Reference: http://www.lagunatechnopark.com.ph/glance-faq.htm
Mariacarmela Attisani
Italy
Native speaker of: Native in ItalianItalian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
lodgers associations


Explanation:
tenants associations

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 11:24:22 (GMT)
--------------------------------------------------

aha, deci *sigură* :-))

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 11:53:12 (GMT)
--------------------------------------------------

scuze: multumesc, Cristiana

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-12 10:44:44 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Lui dradum (mai departe aici, fiindca am apasat, din greseala *send*, fara sa termin): Occupants Association nu exista, dupa cate stiu.

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
43 mins
  -> multumesc, Cristina

agree  Andrei Albu: lodgers, nu tenants. Pentru ca tenants inseamna chiriasi, or locatarii pot fi si proprietari :-)
2 hrs
  -> Multumesc. Distinctia o cunosc, nu stiam insa la ce forma de proprietate se refera.

disagree  Tudor Soiman: a lodger is a person who pays to live in somebody's house
11 hrs
  -> Corespondentul exact al lui *locatar* este *occupant*. El are ca sinonime *lodger* si *tenant*. Dar Occupuants

agree  Tehno
12 hrs
  -> multumesc, Tehno

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
-


Explanation:
Windsor House Tenants' & Flat Owners' Association

http://www.cityoflondon.gov.uk/our_services/residents_housin...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 22:30:11 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

You should see that
http://www.ciudadfutura.com/ingles/listening/v_hogar.htm

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 156

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: fara *Windsor* :-)
12 hrs
  -> raspunsul fiind deja ales ceea ce am scris eu era doar exemplu