desclavador

Polish translation: ściągacz

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:desclavador
Polish translation:ściągacz
Entered by: Maria Schneider

23:55 Oct 15, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / tłocznia/prasy/tłoczniki
Spanish term or phrase: desclavador
kontekstu brak
desclavadores
element prasy
nie ma nic wspólnego z gwożdziami ;(
Maria Schneider
Poland
ściągacz
Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi o taki element w przyrządzie tłoczącym, który ściąga z niego detal zakleszczony po wytłoczeniu - taki "odblokowywacz". Spotkałam się też z określeniem uńa. Nie mam weny i poza ściągaczem nie przychodzi mi do głowy nic lepszego :(
Selected response from:

Anna Michlik
Poland
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wyciągacz
Kasia Platkowska
3ściągacz
Anna Michlik
Summary of reference entries provided
AgaWrońska

  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ściągacz


Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi o taki element w przyrządzie tłoczącym, który ściąga z niego detal zakleszczony po wytłoczeniu - taki "odblokowywacz". Spotkałam się też z określeniem uńa. Nie mam weny i poza ściągaczem nie przychodzi mi do głowy nic lepszego :(

Anna Michlik
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 10
Grading comment
Dziękuję :)
Notes to answerer
Asker: brzmi to w miarę logicznie i pasuje, punkty przyznam jak w końcu się odezwie klient


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wyciągacz


Explanation:
Rozumując logicznie, jeśli "desclavador" jest elemementem służącym do wyciągania gwoździ (łom wyciągacz), to myślę, że chodzi tu również o element do wyciągania (jak sugeruje Manzanita, np. zakleszczonego materiału)... Wiadomo, brak kontekstu nie pomaga ;-)

Kasia Platkowska
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: mówiłam, żane gwożdzie!!!!





Reference comments


9 hrs
Reference

Reference information:
Nie znam się na tym zupełnie ale znalazłam coś takiego:
słownik: desclavador -> claw wrench
claw wrench - > klucz np
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Sealey Ak642 &lr=lang_pl
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="claw wrench"&lr=lang_pl

Mam nadzieję, że to pomoże. Poszukam jeszcze w innych słownikach

AgaWrońska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search