KudoZ home » English to Greek » Cinema, Film, TV, Drama

saucy

Greek translation: σκανδαλιάρικο, αυθάδικο, παιχνιδιάρικο, σκαμπρόζικο, πιπεράτο, πικάντικο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:saucy
Greek translation:σκανδαλιάρικο, αυθάδικο, παιχνιδιάρικο, σκαμπρόζικο, πιπεράτο, πικάντικο
Entered by: Vicky Papaprodromou

17:07 Apr 2, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: saucy
Owen also had to work very hard at the scene where Hutch finds himself in a saucy three-way with a couple of cheerleaders, played by Carmen Electra and Amy Smart.

Πικάντικο ή αισχρό (βέβαια με μια πιο ήπια λέξη που δε μού'ρχεται τώρα); Δηλαδή αυτό που ρωτάω είναι αν το "saucy" έχει καλή ή κακή έννοια; Και αν έχει κακή έννοια, ποια είναι η λέξη που το αποδίδει σωστά; (Δε μού΄ρχεται με ΤΙΠΟΤΑ!!)
Katerina Kallitsi
σκανδαλιάρικο, αυθάδικο, παιχνιδιάρικο
Explanation:
Δεν έχει ακριβώς κακή έννοια αλλά αποδίδει χαριτωμένα την έννοια του αυθάδικου.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-04-02 17:13:55 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης η λέξη \"σκαμπρόζικο\" λέγεται τουλάχιστον στο θέατρο.

saucy =
1. fond of, or marked by, rude or disrespectful talk
2. (informal) producing sexual interest in an amusing way

LONGMAN DICTIONARY OF CONTEMPORARY ENGLISH
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Μου άρεσε το σκανδαλιάρικο, σύμφωνα και με την ερμηνεία του Longman. Ευχαριστώ, Βίκυ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Πικάντικο
Betty Revelioti
5 +4σκανδαλιάρικο, αυθάδικο, παιχνιδιάρικο
Vicky Papaprodromou
4 +2ρισκέ, πικάντικη,
Valentini Mellas


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Πικάντικο


Explanation:
Πιστεύω πικάντικο

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-04-02 17:09:57 GMT)
--------------------------------------------------

ερωτικό


Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Μάλλον πικάντικο. Καλησπέρα Μπεττούλα!
11 mins
  -> Καλησπέρα Λαμπρινή....!

agree  Nektaria Notaridou
35 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
52 mins

agree  Elena Petelos
1 hr

agree  xxxx-Translator
2 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ρισκέ, πικάντικη,


Explanation:
Το saucy μπορεί να έχει και καλή και κακή έννοια ανάλογα με το ύφος. Συνήθως όμως για τέτοιες καταστάσεις αναφέρεται στο ρισκέ του ύφους της σκηνής ;)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-04-02 17:12:50 GMT)
--------------------------------------------------

Η ταινία πάντως έχει αρκετό γέλιο πρέπει να ομολογήσω .. ο Όουενς ανέρχεται ως κωμικός .. ειδικά μετά το I Spy και τις ταινίες με τον Τσάκι Τσαν :) ..

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Κι αυτό!
39 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
51 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
σκανδαλιάρικο, αυθάδικο, παιχνιδιάρικο


Explanation:
Δεν έχει ακριβώς κακή έννοια αλλά αποδίδει χαριτωμένα την έννοια του αυθάδικου.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-04-02 17:13:55 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης η λέξη \"σκαμπρόζικο\" λέγεται τουλάχιστον στο θέατρο.

saucy =
1. fond of, or marked by, rude or disrespectful talk
2. (informal) producing sexual interest in an amusing way

LONGMAN DICTIONARY OF CONTEMPORARY ENGLISH

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Μου άρεσε το σκανδαλιάρικο, σύμφωνα και με την ερμηνεία του Longman. Ευχαριστώ, Βίκυ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dionysia: και πιπεράτο
8 mins
  -> Eυχαριστώ, Διονυσία. Έχεις δίκιο, και "πιπεράτο".

agree  Valentini Mellas: Kai afto! :D
25 mins
  -> Τhanks!

agree  Lina Ntaoukaki: Συμφωνώ και με τη Διονυσία
48 mins
  -> Κι εγώ! Ευχαριστώ ξέχασα να σου πω, Λίνα και καλησπέρα.

agree  Evdoxia R.
20 hrs
  -> Ευχαριστώ!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Spiros Doikas, Vasilisso, Vicky Papaprodromou