KudoZ home » English to Polish » Music

Song Bank Controller

Polish translation: kontroler/sterownik banku utworów


20:57 Jan 17, 2008
English to Polish translations [PRO]
Music / keyboard
English term or phrase: Song Bank Controller
Chodzi o urządzenie w keyboardzie, które umożliwia odtwarzanie dostępnych (wgranych) utworów. Jak to ładnie nazwać po polsku?
orangelani
Polish translation:kontroler/sterownik banku utworów
Explanation:
ew. banku -> bazy, katalogu
utworów -> piosenek

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-01-17 21:01:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2eaa3c
http://tinyurl.com/25qfcn
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4kontroler/sterownik banku utworów
Maciek Drobka
3 +2kontroler banku melodiiRobert Foltyn
3 +2kontroler pamięci utworów
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
song bank controller
kontroler pamięci utworów


Explanation:
gotowych pień i pisków

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Palka
46 mins
  -> Jawohl. Und ja, oh ja. Jaja! Zeps, shups, ups. Tak jest.

agree  M.A.B.: sterownik
4 days
  -> Tak, sternik

1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
song bank controller
kontroler/sterownik banku utworów


Explanation:
ew. banku -> bazy, katalogu
utworów -> piosenek

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-01-17 21:01:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2eaa3c
http://tinyurl.com/25qfcn

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrew Stanleyson: baza, nie ma co
3 mins
  -> dziękuję, ale 'pamięć' też niezła

agree  Jerzy Czopik: sterownik - brzmi IMHo lepiej
3 days22 hrs
  -> dziękuję

agree  maciejm: sterownik
4 days
  -> dziękuję

agree  M.A.B.: sterownik pamięci
4 days
  -> dziękuję

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
song bank controller
kontroler banku melodii


Explanation:
Takie coś znalazlem:
http://tinyurl.com/2knrwb


Robert Foltyn
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Burak: zgadzam się w 100%!!!
1 hr
  -> Dziękuję!

agree  Polangmar
2 hrs
  -> Dziękuję!

neutral  Andrew Stanleyson: czyli song to melodia, uhm, old John Lennon would not agree
4 days