KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

single stock millionaires

Romanian translation: milionar care a investit într-un singur pachet de acţiuni


07:02 Jan 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Finance (general) / single stock millionaires
English term or phrase: single stock millionaires
Dintr-un fragment de carte. Nu am alte explicatii in text, asa incepe fragmentul. Daca stie cineva...Multumesc!
S
Romanian translation:milionar care a investit într-un singur pachet de acţiuni
Explanation:
Din ce-am găsit pe net, despre asta pare să fie vorba.

N-ar fi însă exclus ca millionaire să se refere la faptul că persoana respectivă a investit peste un milion/milioane într-un singur pachet de acţiuni.

"Single stock portfolios
A diversified portfolio presents a lower security risk for the lender than a portfolio that is dominated by a single stock. If the value of one stock in your investment portfolio increases to a certain percentage, your loan provider may define this as a single stock portfolio (SSP). This may affect the conditions of your margin loan."
http://www.bt.com.au/investors/investment-education/margin-l...


"Nu se poate da un raspuns definitiv la intrebarea ce suma ar trebui investita intr-un singur ***pachet de actiuni***, deoarece valoarea veniturilor viitoare este necunoscuta."
http://www.capital.ro/index.php?section=articole&screen=inde...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +10milionar care a investit într-un singur pachet de acţiunixxxMihai Badea
4 +4milionari din acţiuni la o singură societate/companie
Emanuel Bod
4 -2milionari de unică actiune
Irina Adams


Discussion entries: 2





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
milionari de unică actiune


Explanation:
eu cred ca se refera la persoanele care au actiuni ale caror valoare e de milioane pentru una singura

Irina Adams
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Georgiana Vasilescu: :))) "a caror valoare" ca sa fie corect dpdv gramatical...in rest...nu are nici logica nici legatura cu realitatea sau contextul
2 hrs
  -> de acord, am explicat mai sus :))

disagree  Emanuel Bod: nu cred ca exista in lume o firma la care 1 actiune sa valoreze macar 1 milion. :))
3 hrs
  -> nici eu si nu asta am sugerat, am explicat la asker notes :))

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +10
single stock millionaire
milionar care a investit într-un singur pachet de acţiuni


Explanation:
Din ce-am găsit pe net, despre asta pare să fie vorba.

N-ar fi însă exclus ca millionaire să se refere la faptul că persoana respectivă a investit peste un milion/milioane într-un singur pachet de acţiuni.

"Single stock portfolios
A diversified portfolio presents a lower security risk for the lender than a portfolio that is dominated by a single stock. If the value of one stock in your investment portfolio increases to a certain percentage, your loan provider may define this as a single stock portfolio (SSP). This may affect the conditions of your margin loan."
http://www.bt.com.au/investors/investment-education/margin-l...


"Nu se poate da un raspuns definitiv la intrebarea ce suma ar trebui investita intr-un singur ***pachet de actiuni***, deoarece valoarea veniturilor viitoare este necunoscuta."
http://www.capital.ro/index.php?section=articole&screen=inde...

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 584
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
17 mins

agree  Georgiana Vasilescu
2 hrs

agree  xxxmistahara: "Are you a single stock millionaire or overinvested in a single stock (because of employee options)? You don't have to wring your hands; you can do something about it."
3 hrs

agree  nicbrack
4 hrs

agree  Crisoi
5 hrs

agree  Mihaela Ghiuzeli: Asta inteleg si eu. De pilda daca ai cumparat 10 actiuni ale lui Warren Buffet(imi scapa numele firmei) care acum valoreaza $100000 una ,esti "om facut".
12 hrs

agree  Andrei Huiban
15 hrs

agree  Marinela Sandoval: Yes, and a single stock millionaire is a lucky bastard ;-)
18 hrs

agree  Cristiana Coblis
1 day5 hrs

agree  Cristina Butas
1 day6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
milionari din acţiuni la o singură societate/companie


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-01-18 10:27:39 GMT)
--------------------------------------------------

adică sunt oameni care deţin acţiuni la o singură societate şi pachetul respectiv de acţiuni valorează milioane

(cred ca era într-un film o astfel de persoană fericită care a moştenit de la o bunică inspirată un pachet de acţiuni IBM care au ajuns să valoreze milioane)

Emanuel Bod
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
1 hr
  -> Multumesc

agree  Cristina Chaplin
5 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristiana Coblis
1 day2 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristina Butas
1 day3 hrs
  -> Multumesc