KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

gateway

Romanian translation: gateway


17:02 Sep 5, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / other
English term or phrase: gateway
Exista un termen agreeat (adoptat) in limba romana ?
ZAMOLXIS
Romanian translation:gateway
Explanation:
Termenul consacrat pare să fie fie ... "gateway", aşa cum apare şi în glosarul Microsoft.

[PDF] Cisco Lansează Soluţii Complete de Convergenţă pentru Íntreprindere
Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Din poziţia de lider necontestat în domeniul produselor ***gateway***, deţinând un segment ... noi gateway-uri digitale de telefonie IP: Cisco DT-24+ şi DE-30+. ...
www.cisco.com/global/RO/news/AVVID1.pdf - Pagini similare

Alege din extraordinara gamă de accesorii originale Motorola. De ...
Am încercat diferite ***gateway-uri*** din reţelele operatorilor precum şi gateway-uri produse de terţi şi nu pot accesa serviciul WAP. ...
direct.motorola.com/RUM/faqs.asp?country=ROM&language=RUM&CAT=Telefoane&web_page_name=SUPPORT... - 75k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6gatewayxxxMihai Badea
4portal
Bogdan Honciuc


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
portal


Explanation:
Motorola - Glosar
Un portal este gateway-ul pe care îl foloseşti pentru a accesa Internetul de pe un dispozitiv portabil. Un portal are legături cu siturile frecvent folosite ...
direct.motorola.com/RUM/glossary.asp?index_key=P&country=ROM&language=RUM&productid=30316&... - 86k

Bogdan Honciuc
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
gateway


Explanation:
Termenul consacrat pare să fie fie ... "gateway", aşa cum apare şi în glosarul Microsoft.

[PDF] Cisco Lansează Soluţii Complete de Convergenţă pentru Íntreprindere
Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Din poziţia de lider necontestat în domeniul produselor ***gateway***, deţinând un segment ... noi gateway-uri digitale de telefonie IP: Cisco DT-24+ şi DE-30+. ...
www.cisco.com/global/RO/news/AVVID1.pdf - Pagini similare

Alege din extraordinara gamă de accesorii originale Motorola. De ...
Am încercat diferite ***gateway-uri*** din reţelele operatorilor precum şi gateway-uri produse de terţi şi nu pot accesa serviciul WAP. ...
direct.motorola.com/RUM/faqs.asp?country=ROM&language=RUM&CAT=Telefoane&web_page_name=SUPPORT... - 75k - În Cache - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 167
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
8 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Lucian Ursu
14 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Haiduc
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  xxxeVerbum
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Oana Muntean: gateway-ul este un port de ieşire al datelor.dar e împrumutat, însă nu e acomodat în română.poate se va ”româniza”, dar deocamdată e ca şi cum am traduce ”hot-dog”
3 hrs
  -> Mulţumesc pentru completare!

agree  andreea: în fcţ de context, cred că i se poate spune şi "punct de acces"
12 hrs
  -> Mulţumesc!