WLAN-Finder

Hungarian translation: WLAN-kereső, forrópont-kereső

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:WLAN-Finder
Hungarian translation:WLAN-kereső, forrópont-kereső
Entered by: fellner

07:25 Apr 12, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: WLAN-Finder
A másik kérdésben feladott WLAN-Hotspot-ok keresésére szolgáló készülék. Van-e már magyar neve?
HalmoforBT
WLAN-kereső v. Hotspot-kereső
Explanation:
Nincs még igazán meghonosodva. A legegyszerűbb keresőnek fordítani.
Selected response from:

fellner
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2WLAN-kereső v. Hotspot-kereső
fellner
4WLAN-kereső
Attila Piróth


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
wlan-finder
WLAN-kereső v. Hotspot-kereső


Explanation:
Nincs még igazán meghonosodva. A legegyszerűbb keresőnek fordítani.

fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonia Soros
4 mins

agree  Endre Both
1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wlan-finder
WLAN-kereső


Explanation:
Hasonlóan ehhez:

Mi szükséges a drótnélküli netezéshez?
- Hordozható számítógép (laptop, PDA vagy mobiltelefon);
- wifi kártya (a laptopok nagy részét már beépített kártyával forgalmazzák);
- wifi kereső (ez a kulcstartó méretű készülék jelzi, ha a közelben hotspot található)

http://www.168ora.hu/article.php?id=3272

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 403




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search