KudoZ home » German to Romanian » Construction / Civil Engineering

mallorquinisch

Romanian translation: in stil tipic mallorcan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:mallorquinisch
Romanian translation:in stil tipic mallorcan
Entered by: Cristina Anghel

14:31 Aug 2, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: mallorquinisch
Einfamillienhaus im mallorquinischen Stil in Erftstadt.
Cristina Anghel
Romania
*
Explanation:
Cred ca este vorba de stilul din Mallorca, o insula din Baleare (Spania). Din pacate, nu am idee cum ar suna in romana adjectivul...

http://www.uni-frankfurt.de/~hradatz/mallkaud.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 25 mins (2004-08-02 15:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

Vila, construita in stil tipic mallorcan...
http://www.jinfotours.ro/texte.php?id=20&idd=110
Selected response from:

Filip Gadiuta
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Mallorca
Elvira Stoianov
3maiorchinmisoft
2 +1*
Filip Gadiuta
1 +1mallorcan
Cristina Moldovan do Amaral


Discussion entries: 1





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
mallorcan


Explanation:
i-as spune eu

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filip Gadiuta: Eu sunt de acord :)
4 mins

32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
*


Explanation:
Cred ca este vorba de stilul din Mallorca, o insula din Baleare (Spania). Din pacate, nu am idee cum ar suna in romana adjectivul...

http://www.uni-frankfurt.de/~hradatz/mallkaud.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 25 mins (2004-08-02 15:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

Vila, construita in stil tipic mallorcan...
http://www.jinfotours.ro/texte.php?id=20&idd=110


    Reference: http://www.uni-frankfurt.de/~hradatz/mallkaud.htm
Filip Gadiuta
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral: 100% este vorba despre Mallorca ...germanii sunt obsedati de Mallorca, au facut-o teritoriul lor.Vorba cantecului: 'Ich bin der Köönig von Mallorca......'
12 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mallorca


Explanation:
eu as evita forma adjectivala, scrisa cu litera mica, pentru ca ar putea crea confuzii in romana din cauza ca Mallorca nu este nici pe departe atat de populara in Romania, cum este in Germania si lumea s-ar intreba ce este si nici in dictionar nu l-ar gasi. De aceea as lucra cu forma Mallorca

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
maiorchin


Explanation:
sunt convinsa ca am intalnit cuvantul de mai multe ori. Din pacate nu pot sa dau referinte.

misoft
Native speaker of: Native in RomanianRomanian