KudoZ home » English to Croatian » Other

concession stand

Croatian translation: koncesijsko maloprodajno mjesto/maloprodajno mjesto u koncesiji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:concession stand
Croatian translation:koncesijsko maloprodajno mjesto/maloprodajno mjesto u koncesiji
Entered by: Branko Bojanin

21:08 Mar 31, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Other
English term or phrase: concession stand
Evo objašnjenja na engleskom: Concession stand is the term used to refer to a place where patrons can purchase snacks or food at a cinema, fair, stadium, or other entertainment venue. Some events or venues contract out the right to sell food to third parties. Those contracts are often referred to as a concession — hence the name for a stand where food is sold.
U konkretnom slučaju riječ je o kinu.
eleonora_r
koncesijski punkt / koncesijsko maloprodajno mjesto
Explanation:
Provereno na webu - u kontekstu i od kredibilnog izvora.
Selected response from:

Branko Bojanin
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6koncesijski punkt / koncesijsko maloprodajno mjesto
Branko Bojanin
3štand Romana


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
koncesijski punkt / koncesijsko maloprodajno mjesto


Explanation:
Provereno na webu - u kontekstu i od kredibilnog izvora.

Example sentence(s):
  • Zbog potrebe širenja prodajne mreže u riječkom Duhanu krenuli su u inovaciju na tržištu maloprodaje sklapanjem franšiznih ugovora s privatnim poduzetnicima koji su posjedovali kioske ili trafike jer su koncesijski punktovi svi već bili podijeljeni

    Reference: http://www.poslovni.hr/64090.aspx
Branko Bojanin
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedim Sahovic
1 hr

agree  Dubravka Hrastovec: Ili 'maloprodajno mjesto u koncesiji'.
11 hrs

agree  xxxKale75
11 hrs

agree  Ivana Kahle: Bolje maloprodajno mjesto nego punkt
11 hrs

agree  Kristina Kolic: maloprodajno mjesto
13 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
20 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
štand


Explanation:
Ovisno o kontekstu, to može biti i samo štand na kojem se prodaje određeni proizvod.

Romana
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dubravka Hrastovec: Romana, ispustili ste ključni dio sintagme, tj. koncesiju.
4 hrs
  -> Da, znam, rekla sam ovisno o kontekstu i sadrzaju.

agree  Sunflowereen: Trenutno prevodim malo neformalniji tekst o sportu i concession stand se samo pominje. Mislim da bi u mom slučaju bilo jako nespretno i glomazno napisati koncesijski punkt (tipa, "Prišao sam koncesijskom punktu i kupio kobasicu.")
148 days