Compliance program

Croatian translation: program usklađivanja/usklađenosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Compliance program
Croatian translation:program usklađivanja/usklađenosti
Entered by: ria05

14:17 Feb 26, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Compliance
English term or phrase: Compliance program
To je naslov dokumenta. "Compliance program in X Group defines the tasks of Compliance Officer and Compliance Team in X"
ria05
Croatia
program usklađivanja
Explanation:
- usklađivanja s važećim zakonima i internim propisima
- usklađivanja, a ne usklađenosti jer program tek treba provesti

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2011-03-03 09:43:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala :)
Selected response from:

Iva Halbauer
Croatia
Grading comment
Hvala na prijedlogu :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4program usklađenosti
Andreja Ciković
5 +3program usklađivanja
Iva Halbauer
5program usklađenosti
Gordana Podvezanec


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
compliance program
program usklađenosti


Explanation:
http://www.mvpei.hr/ei/download/2010/07/22/dodatak.pdf

"Usklađivanje s Direktivom 71/316 koja je horizontalna direktiva za sva mjerila starog pristupa"

http://www.clarion.fr/hr/hr/company/effort/social/compliance...
Clarion je proširio Program usklađenosti na cijelu Grupu Clarion, i to za osam domaćih i 20 prekomorskih podružnica i pridruženih tvrtki. Sve su načinile vlastite kodove vođenja na temelju Smjernica o vođanju i ponašanju glavne poslovnice tvrtke. Kodovi su izdani na osam jezika, uključujući engleski, španjolski, kineski i malajski. Na sličan način kao glavna poslovnica, podružnice i pridružene tvrtke provode programe za prepoznavanje i ukazivanje na rizike, što je i ključna funkcija programa usklađenosti.

Uglavnom se radi o programima usklađivanja podružnica međunarodnih tvrtki s pravilnicima o poslovanju njihovih inozemnih matica ili o usklađivanju zakonodavstva RH s EU.


    Reference: http://www.moj-posao.net/posao/Compliance-Officer-mf-Zagreb/...
Andreja Ciković
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
10 mins
  -> Hvala!

agree  Sasa Kalcik
23 mins
  -> Hvala!

agree  Martina Pokupec (X)
29 mins
  -> Hvala!

agree  Dubravka Hrastovec
1 hr
  -> Hvala!

agree  Sanja Staklenac
2 hrs
  -> Hvala!

disagree  Kolumbina Benčević Tomljanović: usklađenost je već "svršen čin", cilj koji treba postiži ovim programom i za to bi odgovaro oblik "usklađivanje"
1 day 17 hrs
  -> Hm, samo što se svi službeni programi nazivaju "programima usklađenosti", a samim time se podrazumijeva radnja usklađivanja koja je potrebna da bi do te usklađenosti došlo.

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
compliance program
program usklađenosti


Explanation:
http://www.scribd.com/doc/41582517/Prirucnik-Za-Prevodenje-P...

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
compliance program
program usklađivanja


Explanation:
- usklađivanja s važećim zakonima i internim propisima
- usklađivanja, a ne usklađenosti jer program tek treba provesti

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2011-03-03 09:43:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala :)

Iva Halbauer
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala na prijedlogu :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Silvana Hadzic
5 hrs
  -> hvala!

agree  Martina Pokupec (X)
18 hrs
  -> hvala!

agree  Kolumbina Benčević Tomljanović
1 day 17 hrs
  -> hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search