GPA hours

Croatian translation: broj sati koji ulaze u prosjek ocjene

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GPA hours
Croatian translation:broj sati koji ulaze u prosjek ocjene
Entered by: Darko Kolega

19:30 Oct 15, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: GPA hours
Radi se o jednom od stupaca prijepisa ocjena jednog sveučilišta u SAD.

Čitajući, između ostalog i na Prozu usudila sam se to prevesti:
Sati učestalosti predavanja za izračunavanje ukupne prosječne ocjene.

Ima li netko bolju ideju?

Hvala
Laura1
broj sati koji ulaze u prosjek ocjene
Explanation:
U nekim se zemljama procijenjivanje necijega znanja i uspjeha kvantitativno iskazuje tako da se brojkom izracuna prosjecna vrijednost. Ta se sredisnja prosjecna vrijednost (eng. grade points average kraticom GPA) rabi ......
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
Hvala

Laura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4broj sati koji ulaze u prosjek ocjene
Darko Kolega
3postignuta prosječna ocjena tijekom jednog semestra
ipv


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gpa hours
postignuta prosječna ocjena tijekom jednog semestra


Explanation:
grade point average je prosjecna ocjena koja se izracunava za svaki semestar

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2009-10-16 07:36:52 GMT)
--------------------------------------------------

ili prosječna ocjena postignuta u jednom semestru
sad se sjetih i ovako formulirati :)

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2009-10-16 14:20:15 GMT)
--------------------------------------------------

pogledajte na www.registrar.indiana.edu/gpacal.shtml. mozda pomogne

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2009-10-16 14:27:07 GMT)
--------------------------------------------------

po ovome bi bilo da je to zbroj sati predavanja predmeta koji se ocjenjuju ocjenom od A+ do D- ili F. da?


    Reference: http://www.mf.unze.ba/casopis/Broj30/Ka%20modernom%20studiju...
ipv
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Milan Djukić: Verovatno samo niste obratili pažnju da je ovde reč o "GPA hours" a ne o "čistom" GPA. Quality Points ÷ GPA Hours = GPA (http://www.business.appstate.edu/advising/gpa.php)
5 hrs
  -> hvala :)

2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gpa hours
broj sati koji ulaze u prosjek ocjene


Explanation:
U nekim se zemljama procijenjivanje necijega znanja i uspjeha kvantitativno iskazuje tako da se brojkom izracuna prosjecna vrijednost. Ta se sredisnja prosjecna vrijednost (eng. grade points average kraticom GPA) rabi ......

Example sentence(s):
  • GPA - srednja prosječna vrijednost
Darko Kolega
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala

Laura




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search