Back Side Illumination

Croatian translation: osvjetljenje stražnje strane

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Back Side Illumination
Croatian translation:osvjetljenje stražnje strane
Entered by: V&E-Team

15:37 Jun 8, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / smartphone
English term or phrase: Back Side Illumination
For high quality photos use ** megapixel camera with Back Side Illumination, then sit back in your couch and enjoy the entertainment on the largest *** display.
V&E-Team
Croatia
osvjetljenje sa stražnje strane
Explanation:
Ništa ne može zamijeniti kvalitetnu sliku. Od reprodukcije boja do čistoće, one omogućavaju ponovno oživljavanje trenutaka kako su se dogodili i mnogo dublje povezivanje s njima. Zbog toga je nužno da snimate koristeći najnoviju tehnologiju, kao što je BSI (Back-side illuminated = osvjetljenje sa stražnje strane) CMOS senzor.
http://www.samsung.com/hr/article/handy-hints-in-capturing-a...

Snimite svoje najbolje trenutke pomoću širokokutne prednje kamere – savršene za autoportrete i Skype pozive preko cijelog zaslona. I ako je vani mračno, ne brinite se. Ugrađena f2.0 leća, osvjetljenje stražnje strane (BSI) i ImageChip osiguravaju odlične fotografije bez obzira na osvjetljenje.
http://www.windowsphone.com/hr-hr/phones

Senzor Exmor R™ CMOS zahvaljujući osvjetljenju sa stražnje strane lovi još više osvjetljenja za Vaše Full HD snimke, bez obzira na uvjete snimanja.
http://www.racunalo.com/sony-action-cam-hdr-as30v-kamkorder/
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pozadinsko osvijetljenje
LogosART
4osvjetljenje sa stražnje strane
Ratko Rebic
4stražnje osvjetljenje
Sasa Kalcik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
back side illumination
pozadinsko osvijetljenje


Explanation:
pozadinsko osvijetljenje

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic
4 hrs
  -> Zahvaljujem uz lijepi pozdrav!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
back side illumination
stražnje osvjetljenje


Explanation:
Osobno bih izbjegavao izraz "pozadinsko osvjetljenje" jer je to osvjetljenje pozadine, što je u kontektu androida nešto sasvim drugo.
Mislim da bi se za ovu vrstu senzora/osjetnika mogao koristiti izraz "stražnje" osvjetljenje.

BSI (Backside Illumination)
A backside illumination (BSI) sensor is a type of image sensor designed to capture the incoming light with the photodiode layer on the backside of the device.
As smartphones and tablets become thinner, lighter and more sophisticated, semiconductor vendors are required to reduce the size and improve the resolution of CMOS image sensors. However, reducing the pixel pitch of a CMOS image sensor causes a reduction in incident light, which in turn leads to a reduction in sensitivity.
BSI, which receives light at the backside, makes it possible to further reduce the pixel size without causing reductions in the amount of light captured and thus light sensitivity.
http://www.semicon.toshiba.co.jp/eng/product/sensor/cmos/bsi...

Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
back side illumination
osvjetljenje sa stražnje strane


Explanation:
Ništa ne može zamijeniti kvalitetnu sliku. Od reprodukcije boja do čistoće, one omogućavaju ponovno oživljavanje trenutaka kako su se dogodili i mnogo dublje povezivanje s njima. Zbog toga je nužno da snimate koristeći najnoviju tehnologiju, kao što je BSI (Back-side illuminated = osvjetljenje sa stražnje strane) CMOS senzor.
http://www.samsung.com/hr/article/handy-hints-in-capturing-a...

Snimite svoje najbolje trenutke pomoću širokokutne prednje kamere – savršene za autoportrete i Skype pozive preko cijelog zaslona. I ako je vani mračno, ne brinite se. Ugrađena f2.0 leća, osvjetljenje stražnje strane (BSI) i ImageChip osiguravaju odlične fotografije bez obzira na osvjetljenje.
http://www.windowsphone.com/hr-hr/phones

Senzor Exmor R™ CMOS zahvaljujući osvjetljenju sa stražnje strane lovi još više osvjetljenja za Vaše Full HD snimke, bez obzira na uvjete snimanja.
http://www.racunalo.com/sony-action-cam-hdr-as30v-kamkorder/

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search