yeast-related infection

Serbo-Croat translation: kontaminacija piva divljim kvascima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:yeast-related infection of beer
Serbo-Croat translation:kontaminacija piva divljim kvascima
Entered by: kamilw

10:03 Apr 30, 2010
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Food & Drink / beer
English term or phrase: yeast-related infection
Examples of product-related crises are glass particles and foreign matter, exploding bottles, contamination and micro - biological spoilage, typically a yeast-related infection. Possible causes are product fault,
falsifikati or extortion.

Znam šta je yeast, ali nisam siguran na šta se odnosi u ovom slučaju (pivo)
Bogdan Petrovic
Serbia
kontaminacija (piva) kvascima
Explanation:
Kao sam napisao u diskusiji.

"Primjerice u prehrambenoj industriji, killer sojevi se koriste u borbi protiv divljih sojeva kvasaca, koji mogu dovesti do kontaminacije vina, kruha, piva
i sl."
http://www.agr.hr/jcea/issues/jcea9-1/pdf/jcea91-12.pdf

"Bakterije kojima su kontaminirani bioreaktori su vrste Obesumbacterium proteus, Pantoea agglomerans, Lactobacillus brevis, Lactobacillus hndneri, Pediococcus damnosus dok su od "divljih " kvasaca za kontaminaciju korišćene vrste Saccharomyces cerevisiae (ex diastaticus ) i Candida krusei. Rezultati istraživanja pokazuju da su bioreaktori za naknadno vrenje piva manje osetljivi prema mikrobiološkoj kontaminaciji od reaktora za izvođenje glavnog vrenja."
http://scindeks.nb.rs/article.aspx?artid=0554-23080202061T
Selected response from:

kamilw
Grading comment
u ovom slučaju je to to, hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3infekcija kvaščevim gljivicama
Gordana Podvezanec
4 +1kontaminacija (piva) kvascima
kamilw


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
infekcija kvaščevim gljivicama


Explanation:

Pod oralnom kandidom se podrazumijeva infekcija patogenim kvaščevim gljivicama u
području usne šupljine i usta. Prvi simptom ove infekcije je tipični bijeli ...
www.panaceo.hr/medicina_20_kozne_5.html - 16k - Similar pages

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana
3 mins

agree  Natasa Djurovic
22 hrs

agree  Milena Chkripeska
4 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kontaminacija (piva) kvascima


Explanation:
Kao sam napisao u diskusiji.

"Primjerice u prehrambenoj industriji, killer sojevi se koriste u borbi protiv divljih sojeva kvasaca, koji mogu dovesti do kontaminacije vina, kruha, piva
i sl."
http://www.agr.hr/jcea/issues/jcea9-1/pdf/jcea91-12.pdf

"Bakterije kojima su kontaminirani bioreaktori su vrste Obesumbacterium proteus, Pantoea agglomerans, Lactobacillus brevis, Lactobacillus hndneri, Pediococcus damnosus dok su od "divljih " kvasaca za kontaminaciju korišćene vrste Saccharomyces cerevisiae (ex diastaticus ) i Candida krusei. Rezultati istraživanja pokazuju da su bioreaktori za naknadno vrenje piva manje osetljivi prema mikrobiološkoj kontaminaciji od reaktora za izvođenje glavnog vrenja."
http://scindeks.nb.rs/article.aspx?artid=0554-23080202061T

kamilw
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
u ovom slučaju je to to, hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vojislav Krunic
12 mins
  -> hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search