KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

ELM trip indication output

Turkish translation: Elektronik Yük Izleme hata gösterge çiktisi


10:28 Dec 17, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: ELM trip indication output
Burada "ELM", "Electronic Load Monitoring" ifadesinin kısaltması değil mi? Eğer öyleyse, yanındaki üç kelime ile beraber ele alındığında tam olarak ne anlama gelir?

Lineer Aktüatörler ile ilgili web sitesinden alıntı bir cümle.
Yigit Ati
Turkey
Turkish translation:Elektronik Yük Izleme hata gösterge çiktisi
Explanation:
Birebir çevirisidir.
Selected response from:

ATIL KAYHAN
Turkey
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ELM Devrede Gösterge Çıkışı
Salih1946
3Elektronik Yük Izleme hata gösterge çiktisi
ATIL KAYHAN


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elm trip indication output
Elektronik Yük Izleme hata gösterge çiktisi


Explanation:
Birebir çevirisidir.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120
Notes to answerer
Asker: Atıl Bey, burada "trip" kelimesinin çevrilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Benim fikrim, "ELM trip ihbar çıkışı". Ne düşünüyorsunuz?


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elm trip indication output
ELM Devrede Gösterge Çıkışı


Explanation:
Böyle yorumluyorum.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 99