KudoZ home » English to Greek » Furniture / Household Appliances

three-prong power socket

Greek translation: πρίζα για φις με τρεις ακροδέκτες / πρίζα αγγλικού τύπου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:three-prong power socket
Greek translation:πρίζα για φις με τρεις ακροδέκτες / πρίζα αγγλικού τύπου
Entered by: Danae Ferri

21:23 Jan 9, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / socket
English term or phrase: three-prong power socket
Η συσκευή "has to be connected to the mains power supply with a **three-pong power socket**".
Πώς το λέμε στα Ελληνικά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Danae Ferri
Norway
πρίζα για φις με τρεις ακροδέκτες
Explanation:
Ή κάποια από τις συνώνυμες αποδόσεις (ρευματολήπτης, ρευματοδότης κ.λπ.).
Δεν θα έλεγα με "τρεις υποδοχές" γιατί η πρίζα λέγεται και υποδοχή.
Τριπολικά είναι όλα τα φις με γείωση. Τριπολική είναι και η σούκο, αλλά έχει μόνο δύο ακροδέκτες.
http://en.wikipedia.org/wiki/Schuko

Τρεις ακροδέκτες έχουν τα αγγλικά φις (ορθογώνιους) ή και κάποια παλιότερα δικά μας (στρογγυλούς).
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9Τριπολική πρίζα η πρίζα σούκο (στην καθομιλουμένη)
STAMATIOS FASSOULAKIS
4 +2Αγγλική πρίζαxxxd_vachliot
4 +1πρίζα για φις με τρεις ακροδέκτες
Nick Lingris


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
Τριπολική πρίζα η πρίζα σούκο (στην καθομιλουμένη)


Explanation:
Είναι η υποδοχή πρίζας που δέχεται το <φίς> (καλώδιο με φίς)

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
4 mins
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά.

agree  Spiros Konstantogiannis
47 mins
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά.

agree  sassa
59 mins
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  Betty Revelioti
2 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  Evi Prokopi
5 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  Assimina Vavoula
10 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  Georgia Charitou:
13 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  socratisv
23 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  Helen Chrysanthopoulou
4 days
  -> Ευχαριστώ Ελένη, καλή χρονιά και σε σένα.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
πρίζα για φις με τρεις ακροδέκτες


Explanation:
Ή κάποια από τις συνώνυμες αποδόσεις (ρευματολήπτης, ρευματοδότης κ.λπ.).
Δεν θα έλεγα με "τρεις υποδοχές" γιατί η πρίζα λέγεται και υποδοχή.
Τριπολικά είναι όλα τα φις με γείωση. Τριπολική είναι και η σούκο, αλλά έχει μόνο δύο ακροδέκτες.
http://en.wikipedia.org/wiki/Schuko

Τρεις ακροδέκτες έχουν τα αγγλικά φις (ορθογώνιους) ή και κάποια παλιότερα δικά μας (στρογγυλούς).

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  annita
21 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Αγγλική πρίζα


Explanation:
Το three prong power socket είναι σίγουρα ο τύπος της πρίζας που χρησιμοποιούν στην Αγγλία (και ενδεχομένως και σε άλλες χώρες), βλ.
http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.army.mod.uk...

Οπότε, ο πιο απλός και οικονομικός τρόπος να το πεις είναι Αγγλική πρίζα. Χρησιμοποιείται ευρέως αλλά είναι colloquial βέβαια.

http://tinyurl.com/2zy5tc

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Πρακτικότατη προσέγγιση!
21 mins
  -> Thanks, Nikos!

agree  socratisv
10 hrs
  -> Καλημέρα Σωκράτη.